19.1 C
Nea Stira
Σεπτέμβριος 23, 2019
NEASTYRANEWS.GR
ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να τρώμε μια κουταλιά ταχίνι την ημέρα

Άρθρο με πληροφορίες από govastileto.gr

ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ΤΑΧΙΝΙ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ 90 ΘΕΡΜΙΔΕΣ. ΤΑ 8 ΓΡ. ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΚΟΡΕΣΤΑ ΛΙΠΗ 3 ΓΡ. ΟΙ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 3 ΓΡ. Η ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΚΑΙ 1 ΓΡ. ΟΙ ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ

Το ταχίνι αν και αποτελεί τρόφιμο εξαιρετικής θρεπτικής αξίας, ελάχιστοι γνωρίζουν τα πραγματικά του οφέλη και συνήθως οι περισσότεροι το θυμούνται σε περιόδους νηστείας.

Προσπαθήστε να το εντάξετε στη διατροφή σας και μόνο κερδισμένοι θα βγείτε, αρκεί να το καταναλώνετε με μέτρο.

Πώς μας ωφελεί το ταχίνι


1.Το σουσάμι έχει πολλές θρεπτικές ιδιότητες και πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Είναι πολύ καλή πηγή βιταμινών Β1, Β2 και Ε. Επίσης είναι πλούσιο σε ασβέστιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρυ, φώσφόρο και σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. 

2. Τα καλά λιπαρά οξέα ωμέγα-3 και ωμέγα-6 που περιέχει, συμβάλλουν αποδεδειγμένα στον καλύτερο έλεγχο της χοληστερίνης αίματος. 

3.Οι υδατάνθρακες που περιέχει, με τη μορφή των φυτικών ινών, βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. 

4. Βοηθά στην θωράκιση του ανοσοποιητικού χάρη στον ψευδάργυρο και το κάλιο που περιέχει. 

5. Η θρεπτική του αξία είναι τόσο ισχυρή ώστε το ταχίνι να είναι μία τροφή- ασπίδα για τον καρκίνο, τις παθήσεις της καρδιάς, τον καταρράκτη, τον διαβήτη, τη νόσο Αλτσχάιμερ και τη νόσο του Πάρκινσον. 

6. Η βιταμίνη Ε (που προστατεύει τον οργανισμό από τη γήρανση) και που περιέχεται σε μεγαλύτερο ποσοστό από το ελαιόλαδο, δρα προστατευτικά στον οργανισμό από τις φθορές που προκαλούν οι παραγόμενες ελεύθερες ρίζες και τα υποπροϊόντα μεταβολισμού. Διαθέτει επίσης αντικαρκινική δράση (Ca μαστού) και ανασταλτική σε χρόνιες παθήσεις (καρδιαγγειακές παθήσεις, καταρράκτη, διαβήτη, νόσο Αλτσχάιμερ, νόσο του Πάρκινσον). Τέλος,δεν περιέχει καθόλου χοληστερίνη. 

7. Η υψηλή περιεκτικότητα του σε μαγνήσιο είναι ευεργετική για τη διατήρηση υγιών οστών. Μπορείτε να βρείτε στο εμπόριο ταχίνι σκέτο, με μέλι και κακάο. Αν είστε λάτρης της πραλίνας φουντουκιού, δοκιμάστε το ταχίνι με σοκολάτα! Σε σύγκριση με άλλα γλυκά, όπως η σοκολάτα και τα παράγωγά της, το ταχίνι υπερτερεί διότι περιέχει ελάχιστα κορεσμένα λιπαρά. 

Μία κουταλιά της σούπας ταχίνι σας δίνει 90 θερμίδες. Τα 8 γρ. είναι κυρίως ακόρεστα λίπη, 3 γρ. οι υδατάνθρακες, 3 γρ. η πρωτεΐνη και 1 γρ. οι φυτικές ίνες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γέμισε το νοσοκομείο Παίδων με ασυνόδευτα παιδιά

kostas.karatzas

Ανάληψη καθηκόντων Ακτινολόγου στο Γενικό Νοσοκομείο Καρύστου

kostas.karatzas

Παραίτηση του προέδρου του ΕΚΑΒ: Τι λέει ο Πολάκης

kostas.karatzas

Αυξάνεται η τιμή σε χιλιάδες φάρμακα

kostas.karatzas

Αυτές είναι οι πέντε νόσοι από τις οποίες θα γλυτώσετε αν περπατάτε καθημερινά

kostas.karatzas

Υπέρταση – αντιμετώπιση: Ισάξια των φαρμάκων η σωματική άσκηση

kostas.karatzas

Προσοχή: Ο ΕΟΦ απαγορεύει 20 γνωστά καλλυντικά

kostas.karatzas

Γρίπη : Εξι ερωτήσεις – απαντήσεις για να προφυλαχτούμε

kostas.karatzas

Ανάληψη καθηκόντων δύο ιατρών στο Γ.Ν. ΚΥΜΗΣ

kostas.karatzas

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ