12.5 C
Nea Stira
Μάρτιος 20, 2019
NEASTYRANEWS.GR


ΥΓΕΙΑ

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Τι να πιείτε για να ηρεμήσει το στομάχι σας

Πηγή πληροφοριών: real.gr

NEWSROOM NEASTYRANEWS.GR

Tα συμπτώματα στην γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση μειώνονται, εφόσον αποφεύγετε κάποια ροφήματα, όπως ο καφές, τα αναψυκτικά τύπου κόλα, το αλκοόλ, τα ανθρακούχα ποτά και χυμούς ντομάτας και εσπεριδοειδών.

Αλλά ποια ροφήματα κάνουν καλό σε ασθενείς με γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση; Η απάντηση σε αυτό είναι πιο δύσκολο να βρεθεί, αφού μπορεί να διαφέρει για τον καθένα. Σε γενικές γραμμές, όμως, αξίζει να δοκιμάσετε τα ακόλουθα ροφήματα και να καταλήξετε σε εκείνο που βοηθάει περισσότερο εσάς προσωπικά.

Τσάι βοτάνων

Το τσάι από βότανα είναι μια καλή επιλογή για την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, επειδή μπορεί να βελτιώσει την πέψη και να καταπραΰνει πολλά προβλήματα στο στομάχι, όπως τα φυσικά αέρια και η ναυτία. Σύμφωνα με την Αμερικανική Διαιτητική Εταιρεία, είναι ΟΚ να πίνετε οποιοδήποτε τσάι από βότανα χωρίς καφεΐνη για την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, εκτός από εκείνα με δυόσμο ή μέντα.

Ως πρόσθετα στο τσάι σας, οι ειδικοί υποστηρίζουν, ότι το αποξηραμένο τζίντζερ και ο αποξηραμένος μάραθος μπορούν να επιταχύνουν τη διέλευση της τροφής από το στομάχι στο λεπτό έντερο. Η Mayo Clinic προτείνει το χαμομήλι και την γλυκόριζα ως βότανα που καταπραΰνουν τα συμπτώματα της καούρας.

Η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ αναφέρει ότι η γλυκόριζα έχει αποδειχθεί αποτελεσματική ενάντια στην γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση σε αρκετές μελέτες. Έχει αποδειχτεί ότι αυξάνει την επίστρωση βλέννας στοην εσωτερική επένδυση του οισοφάγου, η οποία μειώνει την επίδραση του οξέος στο στομάχι.

Όταν χρησιμοποιείτε αποξηραμένα βότανα, όπως εκχυλίσματα τσαγιού, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα κουταλάκι του γλυκού βότανο ανά φλιτζάνι ζεστό νερό. Μουλιάστε τα φύλλα ή τους ανθούς για 5 έως 10 λεπτά. Τις ρίζες αφήστε τις στο ζεστό νερό για 10 έως 20 λεπτά. Για καλύτερα αποτελέσματα, πίνετε 2 με 4 φλιτζάνια ανά ημέρα.

Κατσικίσιο ή άπαχο γάλα

Επειδή το κλασικό αγελαδινό γάλα περιέχει σημαντική ποσότητα λίπους και είναι δύσκολο να το αφομοιώσει ο οργανισμός, οι ειδικοί συνιστούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα από κατσίκα. Όπως όλα τα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα, έτσι και το πλήρες αγελαδινό γάλα μπορεί να χαλαρώσει τον κάτω οισοφαγικό σφιγκτήρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πρόκληση, ή επιδείνωση, της καούρας από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

Επίσης, επιλέξτε γάλα με όσο το δυνατόν χαμηλότερα λιπαρά, αν δεν έχετε άλλη επιλογή από το να πιείτε αγελαδινό γάλα. Το Κέντρο Υγείας McKinley στο πανεπιστήμιο του Ιλινόις περιλαμβάνει το πλήρως αποβουτυρωμένο γάλα, ως μέρος της συνιστώμενης διατροφής για γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

Χυμοί από μη εσπεριδοειδή φρούτα

Τα εσπεριδοειδή φρούτα, όπως το πορτοκάλι, το μανταρίνι, το γκρέιπ φρουτ και ο χυμός ανανά είναι πολύ όξινα και μπορεί να προκαλέσουν παλινδρόμηση οξέος. Άλλα είδη χυμών, όπως από μήλο, καρότο, aloe vera και λάχανο, είναι λιγότερο όξινα και, συνεπώς, είναι λιγότερο πιθανό να σας προκαλέσουν γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Επειδή οι τροφές με βάση την ντομάτα μπορεί να προκαλέσουν καούρες, αποφύγετε και τον χυμό ντομάτας.

Νερό

Μερικές φορές, οι απλούστερες λύσεις είναι και οι καλύτερες. Το Ιατρικό Κέντρο Tufts συνιστά να πίνετε 8 ποτήρια νερό την ημέρα για να μειώσετε τα συμπτώματα της παλινδρόμησης οξέος. Μερικοί γιατροί συστήνουν επίσης να επιλέγετε αλκαλικό νερό για να μειώσετε την οξύτητα του στομάχου και να περιορίσετε την γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

Γενικές οδηγίες/συμβουλές

Όπως και με το φαγητό, το πότε και το πώς πίνετε κάτι, μπορεί να κάνει τη διαφορά στα συμπτώματα της καούρας. Οι παρακάτω συμβουλές μπορεί να σας βοηθήσουν να μην έχετε τέτοια συμπτώματα:

Μην παρακάμπτετε το πρωινό, ή το μεσημεριανό γεύμα, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής και ροφημάτων αργότερα μέσα στην ημέρα και, άρα, να δυσκολέψει πολύ τον ύπνο σας.

Μην τρώτε αργά το βράδυ σνακ. Αυτό περιλαμβάνει και να μην πίνετε ροφήματα που μπορεί να προκαλέσουν καούρα.

Διατηρήστε μια όρθια στάση σώματος (ίσια πλάτη όταν κάθεστε) κατά τη διάρκεια που γευματίζετε ή πίνετε κάτι.

Μην τρώτε για τουλάχιστον τρεις ώρες πριν τον ύπνο.

Μετριάστε την κατανάλωση αλκοόλ. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση σε ορισμένα άτομα.

Περιορίστε, ή εξαλείψτε τα πικάντικα και τα τηγανητά τρόφιμα.




ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ NEASTYRANEWS.GR ΣΤA SOCIAL MEDIA
ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΔΩ
ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ GROUP ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΔΩ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ TWITTER ΕΔΩ






*ΠΕΡΙ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΩΝ*
Το NEASTYRANEWS.GR μεταδίδει καθημερινά ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο. Δημοσιεύουμε κάθε επώνυμο σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το NEASTYRANEWS.GR ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.
Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση.
Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα.
Οι αναγνώστες που δημοσιεύουν σχόλια, παρακαλούνται όπως είναι ευπρεπείς στους σχολιασμούς τους, αποφεύγοντας ύβρεις και ατεκμηρίωτα στοιχεία.
Σχόλια μη ευπρεπή θα διαγράφονται από τους διαχειριστές.
Εάν υπάρξει καθυστέρηση στην εμφάνιση των σχολίων αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν
είμαστε συνεχώς στον Η/Υ παρά μόνο κάποιες ώρες την ημέρα.

Related posts

Νέος Διευθυντής Ορθοπαιδικής στο Νοσοκομείο Καρύστου

TAGS

Οι τροφές που θα πρέπει να αποφεύγετε αν υποφέρετε από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση

kostas.karatzas

Έφτασε ο Έμπολα στην Ευρώπη;

adesmeftos typos

Γρίπη: Στους 56 οι νεκροί – 18 εξέπνευσαν την τελευταία εβδομάδα από την επιδημία

admin-1

Διεθνές βραβείο σε Ελληνίδα επιστήμονα για καινοτομίες σχετικά με τη σκλήρυνση κατά πλάκας

adesmeftos typos

Εύκολα tips για να μην κολλήσεις κάποια ίωση

adesmeftos typos