19.1 C
Nea Stira
Σεπτέμβριος 23, 2019
NEASTYRANEWS.GR
Uncategorized

Ο ΑΒ Βασιλόπουλος θέλει το e-fresh

Σε προχωρημένες συζητήσεις με τους επικεφαλής του ηλεκτρονικού καταστήματος e-fresh βρίσκεται η διοικητική ομάδα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως αναφέρουν στο Capital.gr πηγές με γνώση των επαφών.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και δεν αποκλείεται να υπάρξουν ανακοινώσεις το αμέσως προσεχές διάστημα. Ωστόσο αδιευκρίνιστο παραμένει αν η σημερινή ομάδα του e-fresh θα παραμείνει ή η ΑΒ Βασιλόπουλος θα αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο του e-fresh.

Γράφει η Αλεξάνδρα Γκίτση – capital.gr

TAGS: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ουσία είναι ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία διαθέτει ήδη το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα, το ΑΒ Click2Shop, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη συγκεκριμένη αγορά η οποία καταγράφει διψήφια ποσοστά ανάπτυξης. Παράλληλα μέσω του e-fresh, που αποτελεί ουσιαστικά ένα από τα πρώτα “καθαρόαιμα” αυτόνομα online supermarket της χώρας, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα αποκτήσει, αν και εφόσον πραγματοποιηθεί το deal, την τεχνογνωσία και ένα από τα πιο οργανωμένα κέντρα συλλογής και διανομών, κάτι που αποτελεί “κλειδί” για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Η ανάπτυξη των online πωλήσεων, αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη μητρική της ΑΒ Βασιλόπουλος, τον   Βέλγο – Ολλανδικό ο οποίος εκτιμά ότι το 2020 θα πιάσει 5 δις τζίρο από αυτό το κομμάτι της αγοράς. Στο εννεάμηνο οι online πωλήσεις του άγγιξαν το 1,951 δισ. ευρώ από 1,668 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, γεωγραφική περιοχή στην οποία ανήκει η Ελλάδα, οι online πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 11 εκατ. ευρώ από 9 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Την ίδια στιγμή σε αλλαγή της στρατηγικής της στην αγορά, σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις πιέσεις που δέχεται, προχωρά η αλυσίδα, όπως αναφέρουν άλλες πηγές στο Capital.gr.

Η αλλαγή εμπορικής και όχι μόνο στρατηγικής του λιανεμπορικού ομίλου, έρχεται λίγες μόλις εβδομάδας από την αλλαγή σκυτάλης στο τιμόνι της. Από την 1η Οκτωβρίου νέος Brand President της ανέλαβε ο κ. Βασίλης Σταύρου, διαδεχόμενος τον Λεωνίδα Βρεττάκο.

Συμπίπτει δε χρονικά με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του βελγο-ολλανδικού ομίλου όπου επιβεβαιώθηκαν οι πιέσεις που συνεχίζουν τα δέχονται τα μεγέθη της θυγατρικής του στην Ελλάδα. Το τρίτο τρίμηνο τα μεγέθη της ΑΒ Βασιλόπουλος επηρέασαν αρνητικά την πορεία των πωλήσεων του βέλγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

“Ο ρυθμός ανάπτυξης των συγκρίσιμων πωλήσεων παρέμεινε αρνητικός, παρά το γεγονός ότι η τάση βελτιώθηκε σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018”, ανέφερε ο διεθνής όμιλος για την πορεία του στην ελληνική αγορά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επίσημη παρουσίαση για το νέο βιβλίο του πρέσβη ε.τ. Αλέξανδρου Μαλλιά

kostas.karatzas

Handelsblatt: Πειραιάς, η πύλη της Κίνας προς την Ευρώπη

kostas.karatzas

Προσλήψεις 15.000 εκπαιδευτικών χωρίς γραπτό διαγωνισμό – “Κλειδώνουν” μοριοδότηση και κριτήρια

kostas.karatzas

Ο Πρωθυπουργός στην Αυστρία: Θα ζητήσει αλληλεγγύη και ευρωπαϊκή λύση στο μεναστευτικό

kostas.karatzas

Έρχονται αλλαγές στη διαδικασία απόκτησης διπλώματος οδήγησης

kostas.karatzas

Φοβάμαι περισσότερο από την Τουρκία, αυτούς που κάνουν πως μας αγαπούν, λέει ο Ιερώνυμος

kostas.karatzas

Deutsche Welle: «Υπαίθρια φυλακή» η Μόρια

kostas.karatzas

Η Τζούλια Ρόμπερτς στηρίζει το “Choose Love”: Φιλανθρωπικό κατάστημα για πρόσφυγες

kostas.karatzas

Κώστας Γαβράς: Η Ευρώπη έχει γίνει ένα σούπερ-μάρκετ

kostas.karatzas

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ