14.1 C
Nea Stira
Μάρτιος 23, 2019
NEASTYRANEWS.GR


AUTO-MOTO

ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ: Τα μυστικά που θα μας βγάλουν από μπελάδες




Πηγή πληροφοριών: TA NEA

NEWSROOM NEASTYRANEWS.GR

H αλήθεια να λέγεται. Οι ιδιοκτήτες SUV σπάνια έχουν επαφή με την εκτός δρόμου οδήγηση. Μόνο ένας στους δέκα το αγοράζει για καθαρόαιμη οδήγηση σε χωμάτινες «περιπέτειες», εκδρομές στα βουνά και αναβάσεις σε οροσειρές. Πάντως, είτε είστε λάτρης της off-road οδήγησης, είτε χρησιμοποιείτε το SUV σας – μικρό ή μεγάλο – για τις αστικές μετακινήσεις σας, θα πρέπει να γνωρίζετε μερικούς κανόνες που θα σας βοηθήσουν να αντεπεξέλθετε στις απρόβλεπτες πολλές φορές χειμερινές συνθήκες.

Όπως είναι για παράδειγμα η οδήγηση στον πάγο, που πολλές φορές συναντούν οι οδηγοί τις ημέρες αυτές όταν πρόκειται να επισκεφθούν πχ ένα χιονοδρομικό κέντρο ή ακόμη και ένα ορεινό χωριό της ηπειρωτικής Ελλάδας.

Δείτε τον καιρό: Σημαντικό. Να ενημερωθείτε για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο σημείο με το οποίο θα κινηθείτε με το νέο σας SUV. Αρκετές ιστοσελίδες παρέχουν άφθονο πληροφοριακό υλικό ενώ πολλά χιονοδρομικά κέντρα έχουν δικά τους sites, που δίνουν συνεχή εικόνα – ακόμη και live – από την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους. Ξεκινήστε το ταξίδι σας για τον προορισμό της επιλογή σας νωρίς και καλό είναι να αποφεύγετε τις νυχτερινές ώρες, όπου ο παγετός και το χιόνι θα σας κάνει τη ζωή πίσω από το τιμόνι ακόμη πιο δύσκολη.

 

Πάγος, ο εχθρός της πρόσφυσης: Όσο βελτιωμένα και αν είναι τα σημερινά SUV, όσα συστήματα και αν διαθέτουν – όπως το ABS, το ESP κ.α – o πάγος αποτελεί την πιο επικίνδυνη κατάσταση, στην οποία ακόμη και τα πιο καλά ελαστικά μειώνουν την απόδοση τους στο ελάχιστο και γλιστρούν με το παραμικρό. Εδώ, μια είναι η λύση. Οι αλυσίδες που θα πρέπει να της τοποθετούμε σε ασφαλές σημείο, χωρίς κλίση και πριν το αυτοκίνητο μας αρχίσει να κάνει πατινάζ. Πάντα, θα πρέπει να κάνετε μια πρόβα στο σπίτι και όχι να πειραματίζεστε σε πολικές συνθήκες.

Δεν σταματάμε στην ανηφόρα: Προσπαθούμε να μην σταματάμε σε ανηφορικούς δρόμους. Αν ο δρόμος έχει μεγάλη κλίση θα είναι δύσκολο να επανεκκινήσουμε, ιδιαιτέρως αν το όχημα μας δεν έχει στα γνώριμα συστήματα υποβοήθησης. Αλλά αν και ακόμη αυτό συμβεί, τότε, θα πρέπει να φροντίζουμε να πραγματοποιούμε ήπιες εκκινήσεις, χωρίς πολύ γκάζι, ώστε να αποφύγουμε το σπινάρισμα των τροχών. Τα SUV με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς θα αντιμετωπίσουν μεγαλύτερο πρόβλημα, σε σχέση με τα τετρακίνητα.

Εργαλεία και GPS: Μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας τα απαραίτητα εργαλεία. Όπως ένα πτυσσόμενο φτυάρι, για να αποκολλήσετε ένα τροχό στην περίπτωση που βυθιστεί μέσα στο χιόνι, ένα σύστημα πλοήγησης – για να σας εντοπίσουν εύκολα με το στίγμα που θα τους δώσετε αν χαθείτε σε μια άγνωστη ορεινή διαδρομή, φακό, γάντια κ.α. Οι πιο έμπειροι έχουν μαζί τους και ένα εργάτη με συρματόσχοινο που δουλεύει ηλεκτρικά και μπορεί πραγματικά να σας ξεμπλοκάρει ακόμη και στα πιο δύσκολα σημεία που ίσως να έχετε βουλιάξει.




ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ NEASTYRANEWS.GR ΣΤA SOCIAL MEDIA
ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΔΩ
ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ GROUP ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΔΩ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ TWITTER ΕΔΩ




Related posts

115 χρόνια Harley Davidson: Επετειακή πανευρωπαϊκή συγκέντρωση

kostas.karatzas

Το νέο Lada Niva θα είναι το πιο οικονομικό SUV

Real news

Έγινε στην Κύμη το Χειμερινό Ράλλυ 2018 “Γιώργος Ραπτόπουλος”-Εκκίνηση από τον Αλ. Θεοδώρου

adesmeftos typos

Επετειακή έκδοση της Mazda για τα 30 χρόνια του: Xρόνια πολλά Miata

adesmeftos typos

Το επίσημο πρόγραμμα της Formula 1 για το 2019

Real news

Άλλη μία χρονιά ρεκόρ για τη Volvo, στην Ελλάδα και παγκοσμίως

newsroom