20.1 C
Nea Stira
Μάιος 23, 2019
NEASTYRANEWS.GR
AUTO-MOTO

Δυστυχώς … Χωρίς Ράλλυ Ακρόπολις το 2019

Το Ράλλυ Ακρόπολις δεν θα διεξαχθεί το 2019, ανακοίνωσε η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ). Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το 2019 θα είναι ένα έτος ανασύνταξης για τον αγώνα, καθώς υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία με το ERC για επιστροφή στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι το 2020.

Στο πρόγραμμα του 2019 που ανακοίνωσε απόψε το ERC, και το οποίο απομένει να πάρει την έγκριση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Μότορσπορ στις αρχές Δεκεμβρίου, προστέθηκε -στη θέση του Ακρόπολις- το ασφάλτινο Ράλλυ Ουγγαρίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΜΑΕ: “Το 2019 θα είναι έτος ανασύνταξης για το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς η ΟΜΑΕ από κοινού με το Eurosport κατέληξαν στην απόφαση να μην διεξαχθεί ο αγώνας την επόμενη χρονιά. Η απόφαση είναι αποτέλεσμα της επιτακτικής, πλέον, ανάγκης να τεθούν υγιείς -οικονομικές και θεσμικές- βάσεις για το Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε το 2020 να επιστρέψει στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ – κάτι για το οποίο υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία με τον Promoter του ERC.

Με πλήρη συναίσθηση της σημασίας και της Ιστορίας του Ράλλυ Ακρόπολις για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, και τους χιλιάδες φίλους του, η συγκεκριμένη απόφαση ήταν εξαιρετικά δύσκολη για την ΟΜΑΕ – όμως και αναγκαία για να οικοδομηθεί το σταθερό υπόβαθρο που απώλεσε, στα χρόνια της οικονομικής κρίσης της χώρας μας, ο «εθνικός μας αγώνας».

Πέραν του ότι κάλυψε το 2015 -για να διασώσει το Ακρόπολις εκείνης της χρονιάς- το υπέρογκο βάρος που αφορούσε στη δέσμευση του τότε υφυπουργού Αθλητισμού για την πληρωμή του παραβόλου του αγώνα, η ΟΜΑΕ έκτοτε επωμιζόταν τις ζημίες που παρουσίαζε, κάθε χρόνο ανεξαιρέτως, το οικονομικά ελλειμματικό Ράλλυ Ακρόπολις. Και, επιπλέον, αναγκαζόταν να αναλαμβάνει με ίδιες δυνάμεις τη διοργάνωση του αγώνα και όχι με «εξωτερικούς συνεργάτες» – επιβαρύνοντας, έτσι, υπέρ το δέον, τα κορυφαία στελέχη της που έτσι κι αλλιώς προσέφεραν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.

Η διαιώνιση του προβλήματος δεν είχε τίποτα καλό να προσφέρει ούτε στον αγώνα, ούτε στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η κρισιμότατη συμβολή των συνδιοργανωτών μας -της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Λαμιέων-, όπως επίσης και των χορηγών μας ΕΚΟ και SEAJETS, εξασφάλιζε την ορθή και επιτυχημένη διοργάνωση του αγώνα, καθώς και τις υποχρεώσεις προς τον Promoter. Σε καμία περίπτωση, όμως, η ΟΜΑΕ δεν είναι αυτή που θα επιβαρύνει τους συνδιοργανωτές και χορηγούς του αγώνα με βάρη που δεν τους αναλογούν.

Τα βάρη αυτά δεν θα είχαν δημιουργήσει το υφιστάμενο ασθενές οικονομικό υπόβαθρο του Ράλλυ Ακρόπολις αν οι υπόλοιποι φορείς, που είχαν διαδοχικά δεσμευθεί για την υποστήριξη του αγώνα τα τελευταία τέσσερα έτη, κάλυπταν τις σαφείς δεσμεύσεις τους – κάτι που, μέχρι σήμερα, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν έχει συμβεί.

Η σημασία της έλλειψης ισχυρού κρατικού υποστυλώματος του Ράλλυ Ακρόπολις πολλαπλασιάζεται αν αναλογιστεί κανείς πως χρόνο με το χρόνο γίνεται όλο και πιο σαφές ότι ένας διεθνής αγώνας αυτοκινήτων, σε πρωταθλήματα μεγάλης εμβέλειας και παγκόσμιας προβολής, δεν μπορεί να υπάρξει δίχως τη συμμετοχή της ύψιστης διοίκησης του κράτους που τον ζητά και τον διοργανώνει. Με λίγα λόγια, η ανάληψη ενός κορυφαίου αγώνα Ράλλυ έχει ήδη μετατραπεί αποκλειστικά σε αποτέλεσμα πολιτικής απόφασης, με σαφές και ορατό αντάλλαγμα την προβολή της χώρας σε όλο τον κόσμο – με όλα τα πολιτισμικά και τουριστικά οφέλη που αυτή αποφέρει.

Κατά συνέπεια, ελπίζοντας στην καλή συνεργασία της ΓΓΑ και του Υπουργού, καθώς και του ΕΟΤ, και εκτιμώντας την απόλυτη εμπιστοσύνη των συνδιοργανωτών και χορηγών της σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ΟΜΑΕ θα αφιερώσει όλες τις δυνάμεις της για να διαμορφώσει ένα υγιές πλαίσιο, οικονομικό και θεσμικό, ώστε από το 2020 το Ράλλυ Ακρόπολις να διοργανώνεται σε υγιείς βάσεις – κάτι απολύτως απαραίτητο για οποιαδήποτε σκέψη περαιτέρω ανάπτυξής του”.

10/11/2018 20:17
sport24.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

V-Strom Greek Riders: Αγώνας SNF «Εθελοντισμός και ανιδιοτέλεια»

kostas.karatzas

Aπίστευτη καραμπόλα στο WTCR με όλα τα αυτοκίνητα τρακαρισμένα! (Video)

kostas.karatzas

MotoGP2019: Η πτώση του Marquez στην Αμερική

newsroom

ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ: Τα μυστικά που θα μας βγάλουν από μπελάδες

kostas.karatzas

Ποινή 3 θέσεων σε Φέτελ, αγγίζει τον τίτλο ο Χάμιλτον

adesmeftos typos

Ράλλυ Ευβοϊκού: Ένα νέο Ράλλυ σε κλασικές Ειδικές Διαδρομές

katalitikos

Video που κόβει την ανάσα: Το Audi e-tron ανεβαίνει πίστα χιονοδρομικού σε χρόνο ντε-τε

adesmeftos typos

GP Ισπανίας: Εύκολη νίκη για τον Hamilton!

newsroom

Το νέο Lada Niva θα είναι το πιο οικονομικό SUV

Real news

F1 GP Αυστραλίας: Νικητής ο Bottas

AUTHOR

Στις 15 Φεβρουαρίου η αποκάλυψη του νέου μονοθεσίου της Ferrari

kostas.karatzas

Η ηλεκτροκίνηση αλλάζει και τα λογότυπα των εταιρειών

kostas.karatzas

Μοτοσυκλέτα με V6 κινητήρα Audi και κομπρέσορα Mercedes!

kostas.karatzas

GP Ιαπωνίας: Pole για Hamilton, λάθος στρατηγική για Ferrari

Real news

Εντυπωσίασε ο Μικ Σουμάχερ στο Μπαχρέιν

admin-6

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ